Sitä vaan, että minä, Kimmo Penttilä, loiskautin myös lusikkani Tenho -soppaan. Mulla ois työkaverina tässä Huotarin Panu, joka on ollut tässä ohjaajana hankkeen alusta alkaen. Panu on mun mielestä tosi kiva työkaveri. Se osaa niinku teatterijuttujen lisäksi opettaa sirkustouhuja. Ja osaa se piirtää ja soittaa kitaraa ja trumpettia. Ja on se ihan ihmisenäki semmonen... esim. loistava.

Mikä se minä sitte oon? Minä ohjailen ja opetan teatteria. Esiinnynkin, kun siltä tuntuu. Soitan vaikka rumpuja, kun siltä tuntuu ja on aikaa. Käyn siinä sitten lenkillä ja aloitin tollasen painiharrastuksen, missä kaikilla on sellaset kylpytakit päällä ja sitten niitä revitään. Joku brasilian jujutsu (ei liity olympialaisiin). Tykkään leikkiä kaikkien kans.

Kuvassa hetki mun elämästä. Se on markkinointikuva.